Dimarts, 28 De Març De 2017
Carrer Únic, s/n Sarroca de Bellera, Sarroca de Bellera - 25555 Telèfon: Tel. 973661701 Fax: Fax. 973661701
ajuntament@sarrocabellera.cat

04/11/2011

Salutació de l'alcalde

Foto

Benvolguts ciutadans. Us dono la benvinguda, per primer cop, des de la pàgina web de l’Ajuntament de Sarroca de Bellera i us convido a visitar-la amb deteniment.

Tenim la voluntat que aquest espai us pugui ser cada dia més útil i desitgem que es converteixi en una eina més de comunicació entre tots nosaltres.

Des daquí podem agilitzar els tràmits administratius i obtenir tota la informació necessària del municipi.

Us convido a que navegueu per aquest espai virtual i que ben aviat vingueu a visitar-nos i a conèixer una mica més el nostre municipi.

Des daquí us animo a participar en tot el que ens oferta. No dubteu en fer-nos arribar les vostres consultes, suggeriments o preocupacions.

Rebeu una cordial salutació.

Josep Ramon Lloret Loan